A toka sokak számára jelent esztétikai kellemetlenséget, azonban tévhit, hogy csak plasztikával lehet tenni ellene.

Egyszerű, otthon elvégezhető gyakorlatokkal is kontúrosabbá, feszesebbé teheted a nyakadat: mutatunk néhányat, melyeket rendszeresen végezve látható eredményt tapasztalhatsz.

Így tüntesd el a tokát egyszerűen, otthon

Valamekkora tokája mindenkinek van, az áll alatti zsírréteg kialakulásában pedig nem feltétlenül csak a hízás játszhat közre. Nagy szerepük van még benne a genetikai tényezőknek, az életkornak és a nem megfelelő életmódnak is. Ha szeretnél megszabadulni tőle, nem kell feltétlenül plasztikai sebészhez fordulnod: a következő gyakorlatok segítenek majd eltüntetni a tokát. Ha lehet, végezd őket mindennap 5-10 percen keresztül a maximális hatékonyságért.

Első gyakorlat

Csukd be a szádat, aztán pedig nyisd ki teljesen annyira, amennyire csak tudod – mintha csak az orvosnak kellene megmutatni a manduládat -, és feszítsd közben a nyakizmaidat is. Tartsd magad így öt másodpercig, aztán zárd össze újra a szádat, és kezdd elölről a gyakorlatot. Ismételd meg ötször.

Második gyakorlat

Először lazítsd el az arcodat, aztán csinálj úgy, mintha egy O betűt akarnál hosszan mondani – akár suttoghatod is, ha úgy egyszerűbb. Figyelj rá, hogy feszüljenek az ajkaid és az izmaid. Legalább öt másodpercig tartsd ki ezt a pózt, majd ismételd meg a gyakorlatot öt alkalommal.

A cikk az ajánló után folytatódik

Harmadik gyakorlat

Tartsd egyenesen a fejedet, a szádat pedig csukd be, majd a nyelvedet nyomd erőteljesen a szájpadlásodra úgy, hogy szinte teljesen rátapadjon. Ezután pedig emeld fel, illetve told előre a fejedet úgy, hogy közben érezhetően nyúljanak a nyakizmaid. Tartsd meg öt másodpercen keresztül, aztán ismételd meg ötször a mozdulatot.

Negyedik gyakorlat

Nyújtsd előre és felfelé a nyakadat, amennyire csak tudod, és közben próbáld az alsó ajkadat a felsőre helyezni. Ezt a legkönnyebben úgy teheted meg, ha kicsit előretolod az álladat is. Ezután húzd mosolyra a szádat, tartsd így öt másodpercig, aztán lazítsd el magad, és ismételd meg az egészet még ötször. Oké, tényleg viccesen fogsz kinézni, de ne aggódj, inkább gondolj csak a végeredményre.

Ötödik gyakorlat

Utoljára hagytuk a legegyszerűbbet levezetésként. Tartsd egyenesen a fejedet, aztán nyomd előre teljesen, amennyire csak tudod, utána pedig húzd be a nyakadat szintén annyira, amennyire csak megy. Ezután kezdd elölről, és ismételd meg az egészet 10-15-ször. 

Felhúzzák a lógó, megereszkedett szemhéjat ezek a mozdulatok

A megereszkedett szemhéj esztétikai szempontból sokak számára zavaró lehet. Bár teljesen természetes jelenség, ha mégis szeretnél tenni ellene, otthon is elvégezhető gyakorlatokkal jó eredményeket érhetsz el. A torna és a masszázs fokozza a vérkeringést, erősíti az izmokat, csökkenti a ráncok láthatóságát, és felhúzza a megereszkedett szemhéjakat. A következő videó segítségével te is könnyen elvégezheted a leghatékonyabb gyakorlatokat otthon. 





Source link